Jazz Music Score Archive - Cuban Fake Book

Jazz Music Score Archive - Cuban Fake Book
Music Title
(曲名)
Book Title
(書名)
Page Path
(網頁位置)
Alardoso (2/2)Cuban Fake BookHere
Alardoso (1/2)Cuban Fake BookHere
Alivio (2/2)Cuban Fake BookHere
Alivio (1/2)Cuban Fake BookHere
Alma Con Alma (2/2)Cuban Fake BookHere
Alma Con Alma (1/2)Cuban Fake BookHere
Almendra (1/3)Cuban Fake BookHere
Almendra (2/3)Cuban Fake BookHere
Almendra (3/3)Cuban Fake BookHere
Amor EsperameCuban Fake BookHere
Andalucia (1/3)Cuban Fake BookHere
Andalucia (3/3)Cuban Fake BookHere
Andalucia (2/3)Cuban Fake BookHere
Aquella Tarde (1/2)Cuban Fake BookHere
Aquella Tarde (2/2)Cuban Fake BookHere
Brussels In The RainCuban Fake BookHere
CalculadoraCuban Fake BookHere
Cancion Para Un Festival (2/2)Cuban Fake BookHere
Cancion Para Un Festival (1/2)Cuban Fake BookHere
Caridad (1/2)Cuban Fake BookHere
Caridad (2/2)Cuban Fake BookHere
Cemento Ladrillo Y ArenaCuban Fake BookHere
ChuchoCuban Fake BookHere
Como Arrullo De Palmas (1/2)Cuban Fake BookHere
Como Fue (1/2)Cuban Fake BookHere
Como Arrullo De Palmas (2/2)Cuban Fake BookHere
Como Un Milagro (2/2)Cuban Fake BookHere
Como Un Milagro (1/2)Cuban Fake BookHere
Como Fue (2/2)Cuban Fake BookHere
Compay Gallo (1/2)Cuban Fake BookHere
Compay Gallo (2/2)Cuban Fake BookHere
Contigo En La Distancia (1/2)Cuban Fake BookHere
Contigo En La Distancia (2/2)Cuban Fake BookHere
ConvergenciaCuban Fake BookHere
Corazon (2/2)Cuban Fake BookHere
Con Tres PalabrasCuban Fake BookHere
Coro De Los Esclavos (2/3)Cuban Fake BookHere
Corazon (1/2)Cuban Fake BookHere
Coro De Los Esclavos (1/3)Cuban Fake BookHere
Coro De Los Esclavos (3/3)Cuban Fake BookHere
Danzas Afrocubanas (1/3)Cuban Fake BookHere
Danzas Afrocubanas (2/3)Cuban Fake BookHere
Danzas Afrocubanas (3/3)Cuban Fake BookHere
Deja Que Siga SoloCuban Fake BookHere
Dos GardeniasCuban Fake BookHere
DueleCuban Fake BookHere
Drume NegritaCuban Fake BookHere
El Bodeguero (1/2)Cuban Fake BookHere
El Arroyo Que MurmuraCuban Fake BookHere
El Bodeguero (2/2)Cuban Fake BookHere
El JamaiquinoCuban Fake BookHere
El Guararey De PastoraCuban Fake BookHere
El Que Siembra Su MaizCuban Fake BookHere
El Sitiero (2/2)Cuban Fake BookHere
El Sitiero (1/2)Cuban Fake BookHere
En NosotrosCuban Fake BookHere
Ese Sentimiento Que Se Llama Amor (1/2)Cuban Fake BookHere
Ese Sentimiento Que Se Llama Amor (2/2)Cuban Fake BookHere
Fifty-FiftyCuban Fake BookHere
Flor De YumuriCuban Fake BookHere
Frutas Del Caney (2/2)Cuban Fake BookHere
Frutas Del Caney (1/2)Cuban Fake BookHere
GuarinaCuban Fake BookHere
Greta (1/2)Cuban Fake BookHere
Greta (2/2)Cuban Fake BookHere
InolvidableCuban Fake BookHere
Lagrimas Negras (2/2)Cuban Fake BookHere
Lagrimas Negras (1/2)Cuban Fake BookHere
Lamento EsclavoCuban Fake BookHere
Las Perlas De Tu BocaCuban Fake BookHere
La Comparsa (1/2)Cuban Fake BookHere
La Bayamesa (1/3)Cuban Fake BookHere
La Bayamesa (2/3)Cuban Fake BookHere
La Bayamesa (3/3)Cuban Fake BookHere
La Canafistula (1/2)Cuban Fake BookHere
La Canafistula (2/2)Cuban Fake BookHere
La Comparsa (2/2)Cuban Fake BookHere
La EnganadoraCuban Fake BookHere
La Fiesta (1/2)Cuban Fake BookHere
La Fiesta (2/2)Cuban Fake BookHere
La Gloria Eres Tu (1/2)Cuban Fake BookHere
La Gloria Eres Tu (2/2)Cuban Fake BookHere
La GuitarraCuban Fake BookHere
La MoraCuban Fake BookHere
La Mujer De Antonio (2/2)Cuban Fake BookHere
La Mujer De Antonio (1/2)Cuban Fake BookHere
La Noche De AnocheCuban Fake BookHere
La Tarde (2/2)Cuban Fake BookHere
La Tarde (1/2)Cuban Fake BookHere
La SitieraCuban Fake BookHere
La Ultima NocheCuban Fake BookHere
Libre De Pecado (2/2)Cuban Fake BookHere
Libre De Pecado (1/2)Cuban Fake BookHere
Longina (1/2)Cuban Fake BookHere
Longina (2/2)Cuban Fake BookHere
Mambo InfluenciadoCuban Fake BookHere
Mambo InnCuban Fake BookHere
Maria CristinaCuban Fake BookHere
Marta (1/2)Cuban Fake BookHere
Marta (2/2)Cuban Fake BookHere
MartiCuban Fake BookHere
Me Faltabas Tu (2/2)Cuban Fake BookHere
Me Faltabas Tu (1/2)Cuban Fake BookHere
Me RecordarasCuban Fake BookHere
Mi AyerCuban Fake BookHere
Mi Habana Cuando Te Vuelva A Ver (1/2)Cuban Fake BookHere
Mi Habana Cuando Te Vuelva A Ver (2/2)Cuban Fake BookHere
Mujer ArdienteCuban Fake BookHere
Noche CubanaCuban Fake BookHere
Novia Mia (2/2)Cuban Fake BookHere
Nosotros (1/2)Cuban Fake BookHere
Nosotros (2/2)Cuban Fake BookHere
Nostalgia Habanera (2/2)Cuban Fake BookHere
Nostalgia Habanera (1/2)Cuban Fake BookHere
Novia Mia (1/2)Cuban Fake BookHere
No Hagas Caso (1/2)Cuban Fake BookHere
No Hagas Caso (2/2)Cuban Fake BookHere
No Te Importe Saber (1/2)Cuban Fake BookHere
No Puedo Ser Feliz (2/2)Cuban Fake BookHere
No Puedo Ser Feliz (1/2)Cuban Fake BookHere
No Te Importe Saber (2/2)Cuban Fake BookHere
Nuestras Vidas (2/2)Cuban Fake BookHere
Nuestras Vidas (1/2)Cuban Fake BookHere
Nuestra Cancion (1/2)Cuban Fake BookHere
Nuestra Cancion (2/2)Cuban Fake BookHere
Ogguere (1/2)Cuban Fake BookHere
Ogguere (2/2)Cuban Fake BookHere
Oh VidaCuban Fake BookHere
OlvidoCuban Fake BookHere
Pagina En BlancoCuban Fake BookHere
Pare CocheroCuban Fake BookHere
Pedacito De CieloCuban Fake BookHere
Perla MarinaCuban Fake BookHere
ProfeciaCuban Fake BookHere
Quiereme Mucho (2/2)Cuban Fake BookHere
Quiereme Y Veras (1/2)Cuban Fake BookHere
Quiereme Mucho (1/2)Cuban Fake BookHere
Quiereme Y Veras (2/2)Cuban Fake BookHere
Quiero Hablar ContigoCuban Fake BookHere
Realidad Y FantasiaCuban Fake BookHere
Refugiate En Mi (1/2)Cuban Fake BookHere
Refugiate En Mi (2/2)Cuban Fake BookHere
Romanza De maria La O (1/2)Cuban Fake BookHere
Romanza De maria La O (2/2)Cuban Fake BookHere
Samba For Carmen (2/2)Cuban Fake BookHere
Samba For Carmen (1/2)Cuban Fake BookHere
Santa Isabel De Las LajasCuban Fake BookHere
Se FueCuban Fake BookHere
Siboney (1/2)Cuban Fake BookHere
Siboney (2/2)Cuban Fake BookHere
Siempre Esta En Mi CorazonCuban Fake BookHere
Si Me ComprendierasCuban Fake BookHere
Si Te ContaraCuban Fake BookHere
Si Un ReprocheCuban Fake BookHere
Songo CosongoCuban Fake BookHere
Song For MauraCuban Fake BookHere
Song To My SonCuban Fake BookHere
Son De La Loma (1/2)Cuban Fake BookHere
Son De La Loma (2/2)Cuban Fake BookHere
SuavecitoCuban Fake BookHere
Tabu (1/2)Cuban Fake BookHere
Tabu (2/2)Cuban Fake BookHere
Te Odio (1/2)Cuban Fake BookHere
Te Odio (2/2)Cuban Fake BookHere
TistezasCuban Fake BookHere
To Brenda With LoveCuban Fake BookHere
Tu Mi Desengano (1/2)Cuban Fake BookHere
Tres Lindas Cubanas (1/2)Cuban Fake BookHere
Tres Lindas Cubanas (2/2)Cuban Fake BookHere
Triguenita (1/2)Cuban Fake BookHere
Triguenita (2/2)Cuban Fake BookHere
Tu (1/2)Cuban Fake BookHere
Tu (2/2)Cuban Fake BookHere
Tu Mi Delirio (1/2)Cuban Fake BookHere
Tu Mi Delirio (2/2)Cuban Fake BookHere
Tu Me AcostumbrasteCuban Fake BookHere
Tu Mi Desengano (2/2)Cuban Fake BookHere
Una Rosa De FranciaCuban Fake BookHere
Yo No Quiero Piedra En Mi Camino (1/2)Cuban Fake BookHere
Yo No Quiero Piedra En Mi Camino (2/2)Cuban Fake BookHere
Y Con Tus Palabras (2/2)Cuban Fake BookHere
Y Con Tus Palabras (1/2)Cuban Fake BookHere
Y Decidete Mi Amor (1/2)Cuban Fake BookHere
Y Decidete Mi Amor (2/2)Cuban Fake BookHere
Y Hoy Como AyerCuban Fake BookHere
Y Tu Que Has HechoCuban Fake BookHere

0 意見:

張貼留言